Ansøgningsfrist: 27. maj 2024

Forstander Lars Hornum, 7485 5333 / Lh@kongeskole.dk

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Kongeådalens Efterskole søger en relationsstærk og faglig velfunderet ny kollega, der har hjertet på rette sted og brænder for efterskolen.

Da vi har lærere med orlov, søger vi en årsvikar fra det kommende skoleår til vores superdejlige skole lige syd for Kongeåen.

Vi søger:
En lærer, der kan undervise i dansk, engelsk og billedkunst. Det er særligt tegning og maleri, som vi søger kompetencer til i det kreative. Desuden er vi meget interesserede i at høre, hvilke valgfag, dine kompetencer kan byde ind med. Derudover vil du tage del i kontaktlærerfunktionen, tilsyn, emneuger og rejser. Du kender værdien af den tillidsfulde relation og er ambitiøs på dine elevers vegne.

Vi tilbyder:
En stilling på fuld tid på en dejlig skole med et fantastisk personale med plads til 86 skønne elever midt mellem Kolding og Esbjerg. Stillingen er tidsbegrænset til og med næste skoleår, men der kan blive tale om en eventuel forlængelse eller fastansættelse. Vi har et godt arbejdsmiljø og høj trivsel blandt personale og elever. Her er glæde, forskellighed og højt til loftet.

Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi gerne, at du i din ansøgning forholder dig til, hvordan du ser dig selv på Kongeådalens Efterskole med afsæt i vores værdier. Se mere på www.kongeskole.dk

Ansættelsen sker i henhold til overenskomsten mellem Skatteministeriet og LC.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte forstander Lars Hornum på 74 85 53 33 eller på mail til Lh@kongeskole.dk, hvortil ansøgning også sendes - gerne i én samlet PDF-fil
Der er ansøgningsfrist mandag d. 27. maj kl. 12.00