Ansøgningsfrist: 20. maj 2024

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Vi søger
Dig, der brænder for dine fag og har et højt fagligt niveau. Og dig, der ønsker at blive en del af et efterskoleliv, hvor miljøet er præget af nærvær, livsglæde og godt humør, og som kan se sig selv i et meningsfuldt efterskolelærer job sammen med dedikerede kollegaer på en velfungerende og udviklingsorienteret skole.

På designlinjen eksperimenterer vi med forskellige teknikker, materialer og den kreative proces fra idé til færdigt produkt. Vi arbejder med syning, akvarel og billedkunst, glas, hækling, strikning, keramik og upcycling. Vi forventer at du har kompetencer inden for de fleste af ovenstående områder og gerne flere.

Stillingen omfatter udover undervisning i design og dansk/engelsk efterskoleopgaver som kontaktlærerfunktion, tilsyn i aftener og weekender samt diverse opgaver og arrangementer.

Hvem er vi

Vandel Efterskole er en grundtvigsk efterskole, som gennem et forpligtende fællesskab søger at styrke og udvikle eleverne fagligt og personligt, så de bliver livsduelige unge mennesker med mod på tilværelsen.

Vi har gymnastik, sang, dans og fortælling som fællesfag og derudover vælger eleverne mellem følgende linjefag: Design, fodbold, håndbold, musik og teater. Vi er en veludbygget skole med gode og tidssvarende faciliteter.

Hvem er du
Vi forestiller os, at du er en livsglad og engageret person, som ønsker at indgå i fællesskabet med 144 elever og skolens øvrige personale.

Det formelle
Stillingen ønskes besat fra 1. august 2024. Ansættelsesgraden vil være 80-90% alt efter kompetencer og kvalifikationer og hvilke fagkombinationer du kan byde ind med. Vi ser meget gerne at du er uddannet lærer.

Har du spørgsmål til vikariatet eller ønsker du at besøge skolen, er du velkommen til at kontakte skolens forstander, Elke Brøns Kaczmarek på tlf: 26390608.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem skatteministeriet og LC.
Send din ansøgning inkl. cv i en samlet PDF-fil til forstander@vandelefterskole.dk

Ansøgningsfristen er mandag den 20. maj 2024, samtaler forventes afholdt kort efter.